een postitief geluid over het UWV

Ik ben weer helemaal afgekeurd, zoals jullie weten, maar helemaal los van het UWV kom je nooit. Ik heb ze nodig of ik dat nou wil of niet.

Af en toe krijg ik een brief van ze, af en toe moet ik een wijziging doorgeven of een aanvraag moet doen voor het een of ander. Maar snel zijn ze niet, daar bij het UWV, dus heb ik geregeld een telefoniste aan de lijn. En ik moet ook positieve dingen melden: Deze dames en heren zijn altijd heel erg aardig, kordaat en komen wonderlijk genoeg altijd hun afspraken na.

Dus na veel gezeur over het UWV nu een welverdiende pluim…

Geef een reactie

