elk jaar eerder

Het is begin september en ik loop met mijn jongste dochter door de Albert Heijn en wat zie ik tot mijn starre verbazing? Pepernoten, speculaas, gevuld speculaas, taaipoppen en marsepein…

Het zal toch niet? Ik loods Bente er vakkundig langs, zoals alle moeders dat kunnen omdat ze het zo vaak moeten doen; oefening baart kunst. Ik schud even met mijn hoofd en doe het af als een fenomeen dat misschien alleen de AH handeert en ga verder met mijn dag.

Eenmaal thuis gekomen, de kinderen voorzien van eten, drinken en de smurfen, loop ik naar de mat waar ik de Sint catalogus van een geronommeerde speelgoedwinkel aantref….

Geef een reactie

