Aan het eind van mijn latijn

Nog zes nachtjes slapen en dan gaan de meisjes weer naar school en ik kan niet wachten. Ik ben op, het is over, mijn creatieve iedeeen zijn op…ik wil dat het gewone leven zich hervat, met ritme en regelmaat.

Vijf en een halve week geleden begon de vakantie en ik had er enorm veel zin in, de vakantie is ook heerlijk geweest, begrijp me goed, maar nu zo aan het staartje ben ik er wel een beetje klaar mee.

Dus deze week besteden we aan het kopen van nieuwe gym kleren, nieuwe rugzakken en het opnieuw instellen van bedtijden rond half 8 i.p.v. 9 uur, half 10.

Volgende week begint de dag weer om 7 uur, om ons om 8 uur richting school te begeven en soms als de kinderen naar school zijn, zal ik er nog even inkruipen om te genieten van de stilte om mij heen…

2 comments

  1. esther · augustus 28, 2008

    …en dan: op naar de Herfstvakantie! hahaha!

    Hou vol!
    x

  2. Evelien · augustus 30, 2008

    Gelukkig duurt dat nog 6 weken, even bijkomen!!

Geef een reactie

