Afzwemmen

Na 1 jaar en 7 maanden mag mijn oudste dochter Mout afzwemmen, en het lijkt snotver wel of ik mag afzwemmen, zo blij ben ik ermee. Ben ik daardoor dan verlost van elke zatermiddag in een te warm zwembad doorbrengen? Nee, natuurlijk niet, Bente heeft nog wel een jaartje te gaan.

Waarom dan die vreugde? Eerlijk gezegd zijn er momenten geweest dat ik meewarig naar Mout heb zitten kijken, stiekem de hoop had opgegeven. Ze vond er niets aan, eng en kon er de lol niet van inzien.

Maar nu, met kleren aan lijkt ze het zowaar leuk te gaan vinden…5 oktober is D-dag…wij kijken ernaar uit.

Diploma_a

Geef een reactie

