Stilte

Het is rustig is logland, hoe dat komt? Ik zit (nu even niet) met de meiden op de camping de Zeven Linden. Ondanks de regen (waarvoor ik nu gevlucht ben) is het tot nu toe heerlijk, er komen wat natte dagen aan maar ik vermoed dat ook dat de pret niet kan drukken.

Het is eerlijk om s’ avonds met Ronald voor de caravan te zitten en te praten of te lezen en te genieten van de volkome rust die er zo ’s avonds hangt. Af en toe hupt er een konijntje voorbij of er vliegt een vleermuis over. De meiden genieten van een televisieloze (nu even benenden voor de TV) vakantie en van een enorme hoeveelheid buitenlucht.

Mijn loggen zullen dus sporadisch zijn, alleen als het te nat en te koud is geworden. Als de scholen weer begonnen zijn zal ik weer vaker van me laten horen…nog even niet

Geef een reactie

