Wimbledon

Gisteravond maakte ik me klaar voor mijn zondagavond televisie avond, eerst Ghost wisperer en daarna Medium. Heerlijk, hersenloos vermaak.

Maar eenmaal op Net 5 viel ik in de finale van wimbledon tussen Federer en Nadal en die was spannend!! Die mannen hebben in totaal 4 uur en 48 minuten op de baan gestaan en ongelofelijk gespeeld.

Ik moest terug denken aan de EK voetbal wedstrijd Nederland-Rusland, waar het Nederlandse elftal in de verlenging van vermoeidheid zowat in elkaar donderde. Zowel Nadal als Federer lieten wel enige vorm van vermoeidheid zien, maar ze bleven weergaloos tennis spelen.

Nadal_2Uiteindelijk na 5 sets: 6-4, 6-4, 6-7, 6-7, 9-7, stoote Nadal Federer van de troon. Na vijf keer Wimbledon te hebben gewonnen moest Federer de kroon overgeven aan Nadal.

 

Geef een reactie

