Moeilijke en mooie momenten

We zitten in een drukke periode. Mijn lijf doet weigerachtige dingen, maar de agenda is vol en we blijven lachen.

Zondag hadden we een dagje Walibi staan, kaarten gewonnen bij stichting MS research, hoe toepasselijk! Ik heb mij als een koningin laten rondrijden, al voelde het niet zo. MS vraagt meer van me dan me lief is. De meiden vinden niets gek en kropen omstebeurt bij mamma op schoot. En pappa maar duwen.

Morgen vertrekken we naar Euro Disney om drie heerlijke dagen te genieten van parades, ritjes in ‘achtbanen’ en Disney figuren. Ook daar zal Ronald aan de bak moeten, hopelijk is die rolstoel wat ergonomischer dan die in Walibi…

  025_4

Geef een reactie

