Duvel

Ik heb over de duvel gesproken en ben op zijn staart gaan staan.

Als je je angst uitspreek wordt hij werkelijkheid, lijkt het wel…of werkt het andersom? Als je je angst uitspreekt is eigenlijk datgene waar je bang voor bent al waar?

Mijn voeten voelen alsof ik op watten loop, mijn armen alsof ik gisteren enorme krachttraining heb verricht, wat toch echt niet het geval is. Het heeft een naam en die is schub. Ik had gehoopt dit jaar over te slaan, even niet mee te doen aan mijn MS. Helaas ik kan haar niet negeren. 16 juni meld ik mij in Meander Medisch Centrum voor een stootkuur.

Volgende week gaan we naar Euro Disney, ik heb gisteren een briefje geregeld dat ik daar een rolstoel kan huren, het lijkt een knieval, ik geef toe dat ik het niet kan. En dat doet pijn.

Mijn vriendinnetje Suus gaf het een positieve wending, met een rolstoel mag je overal voor…elk voordeel heb zijn nadeel…vooruit dan maar.

One comment

  1. Marieke · juni 8, 2008

    Laat ik het dan ook maar even positief houden: Geniet van je ‘privileges’ daar in Euro Disney!!

    Voor daarna: sterkte.
    Als ik die week iets voor je/jullie kan doen, dan weet je me te vinden…

Geef een reactie

