Tattoo

Bijna 12 jaar geleden toen ik pas 19 was en de wereld aan mijn voeten lag, de opties oeverloos en de kansen voor het oprapen, heb ik in Almere een tatoeage laten zetten. Mijn ouders wilden hem niet zien en mijn vriendinnen waren enigzins geschokt, maar ik was er blij mee en ben dat altijd gebleven. Na verloop van tijd heb ik zelfs een tweede tattoo laten zetten op mijn enkel.

Na verloop van tijd worden de kleuren van een tatoeage vager en moet je hem laten bijkleuren en dat heb ik vandaag gedaan. Weer in Almere en de tattoo-artist herkende metteen zijn eigen werk en hij werd gratis helemaal opnieuw gezet.

Het deed in ieder geval minder pijn dan ik me kon herinneren…

041_5   

One comment

  1. Anoniem · mei 27, 2008

    In nog geen half uur weer een prachtige roos. Wat te denken van mijn trouwe Deense vierboeterheld die tijdens het eten van Scooby snacks elke week de wereld redde. Ook weer opgefrist na 15 jaar. Het kan in Almere đŸ™‚

Geef een reactie

