Bakfiets

Voor elke tijd een ander vervoersmiddel.

MoederfietsToen ik zwanger was van Mout kocht ik een moeders fiets, ruime instap, groot stuur, kinderzitje voorop en niet lang daarna een zitje achterop.

Toen Bente officieel niet meer in het voorstoeltje mocht zitten heb ik via Marktplaats een geweldige bakfiets gekocht, zo’n lange waarin je met gemak drie kinderen kan vervoeren. In een doBakfietsrp als dit maak je dan al snel indruk en het fietste heerlijk. De meiden voorin was ook vooral genieten.

Nu is de oudste 5 en kan zelf fietsen en dan is zo’n bakfiets ineens niet zo handig meer, naast haar fietsen kan niet want dan wordt je te breed, achter haar dus, maar als ze gaat zwieren of iets te snel op een kruispunt afgaat ben je ook te laat om in te grijpen. Een ander alternatief was dus geboden…

Ik heb nu met toch wel een beetje pijn in mijn hart de bakfiets verkocht, lang leve marktplaats. We gaan nu over op een fiets met aanhangfiets, Mout dus helemaal op haar eigen fiets maar toch een beetje aan mij vast.Addbike

Geef een reactie

