Uitspraken

Twee maanden geleden ben ik naar New York geweest en heb ik gelogeerd bij mijn lieve oom en tante, Andre en Dorien. Ik heb daar een geweldige tijd gehad, genoten van New York maar ook heel erg van mijn familie en de warmte van hun gezin.

Mijn tante heeft een uitspraak die je regelmatig hoort en waarin de veramerikaansing doorklinkt: Good for you, honey!! En deze uitspraak heb ik overgenomen en is heerlijk om er te pas en te onpas in te gooien.

Andre en Dorien hebben een tijd geleden een meisje in huis genomen die May heet en heel erg grappig is, zij heeft een ongeluk gehad en is daarvan niet helemaal meer hersteld (ondertussen woont zij weer op haar zelf, good for her!) Zij kwam op een gegeven moment met de uitspraak: "Shit surrounded by love", dit over haar eigen situatie.

Deze uitspraak: "Shit surrounded by love" heb ik de afgelopen maanden veelvuldig gebruikt, maar gisteravond had ik mijn vriendin Daan aan de telefoon en konden we allebei afsluiten met de woorden: Good for you, honey!!

One comment

  1. danielle · mei 15, 2008

    Good For You Honey!! XXX Daan

Geef een reactie

