De haven in zicht

Eerlijk is eerlijk, ik zag er nogal tegenop…twee lange weken vakantie waarin de entertainment van de kinderen grotendeels op mij zou neerkomen. ’s Middag slapen kon ik zoiezo wel op mijn buik schrijven.

Morgen begint het gewone leven weer, terug naar ritme en regelmaat, terug naar school en terug naar het werk, ik verlang ernaar.

Maar met de haven in zicht, terugkijkend, hebben we heerlijke weken gehad, geweldige dagen vol uitstapjes, zon, water en plezier. Efteling, varen op de Eem, een feestdag op Kasteel Groeneveld.

En dit alles was natuurlijk niet mogelijk geweest zonder de medewerking van de weersgoden, die ons zeer gunstig gezind waren…waarvoor dank…

022_7

Geef een reactie

