Crocs

Ik vind crocs de lelijkste uitivnding sinds de gezondheidssandaal en moet er dan ook niets van hebben. Ik vind ze lelijk, lomp en fantasieloos.

Elk jaar als de eerste zonnestralen ons verwarmen ga ik met de meisjes naar de sportwinkel om teva’s te kopen. En daar zag Mout ze, groene crocs en ik zag haar vallen: "Ze hebben dezelfde kleur als de bomen!". Ik twijfelde, liet haar passen en ze hadden haar maat niet meer, en ik zag haar enorme verdriet, om die lelijke boomgroene plastieke schoenen en we hebben ze besteld, vanaf morgen laat ik al mijn principes varen en loop mijn oudste dochter op groene crocs. Crocs_3

Gelukkig heb ik een medestander, Bente moest er niets van hebben en loopt op prachtige roze teva’s.

 

Teva_4

Geef een reactie

