Nieuw speledingetje

Ja, de kop is nogal sugestief, maar ik heb een nieuwe telefoon. En ik ben er helemaal groos mee.

Aankomende juli loopt mijn contract af en normaal zoekt R dan uit welk abonnement het best bij mij past. Maar ja, nu moest ik dus zelf op zoek, mijn vorige abonnement wat schreeuwend duur en ik maakte mijn belminuten echt nooit op. Alleen ben ik dus naar de belwinkel gegaan en heb mij professioneel laten voorlichten, nu ben ik per maand €16,- goedkoper uit en ik heb nu een prachtige roze telefoon.

Nieuwe_telefoon  Als meisje moet je je toch af en toe laten gelden…

One comment

  1. Marieke · april 15, 2008

    Hij is leuk!!!
    Volgens mij houden (bijna) alle meisjes van roze, of ze nu klein of groot zijn.

    Veel liefs van een andere pink-fan(ther).

Geef een reactie

