censuur

Ik ben gewend om al mijn zieleroerselen op mijn weblog te gooien en heb daarin nooit veel censuur toegepast. Dit wel eens tot Ronald’s frustratie maar ik ken gewoon weinig gêne.

Nu bevind ik me in de positie dat Ronald en ik enorm moeten vechten voor ons huwelijk en heb ik regelmatig de behoefte mijn ziel en zaligheid het net op te tiefen. Maar dat kan niet, ik zal censuur moeten gaan toepassen omdat teveel te kwetsbaar is, omdat dit medium te toegankelijk is en omdat teveel dierbaren dit lezen.

Ik zal dus nog wel blijven loggen, dat zit er nu eenmaal in na zoveel jaar, maar ik blijf even weg bij de essentie van mijn leven op dit moment…

Herman_van_veen_2 

Geef een reactie

