Modiodal

Mijn bloed was uitstekend, toch altijd fijn om te horen dat je zo gezond bent als een vis. Maar wat dan met die vermoeidheid? Ik heb geen schub , dus dan wil ik ook geen Methyl kuur.

De neuroloog kwam met Modiodal, een medicijn dat wordt gebruikt bij mensen met narcolepsie, mensen die zo maar overdag in slaap vallen. Bij sommige MS patienten helpt dit erg goed.

Vanmorgen om half negen heb ik een pilletje genomen en ik ben helemaal niet moe, zelfs een beetje hyper. Heb net even geprobeert te slapen maar dat wil echt niet lukken.

Maar de vraag rijst, waar komt die energie vandaan en wanneer moet je de prijs betalen voor al die energie?

Geef een reactie

