Goede voornemens

Het nieuwe jaar staat alweer voor de deur, het jaar waarin Ronald 35 wordt en ik 31, het jaar waar Ronald en ik 11 jaar bij elkaar zijn, waarvan 7 getrouwd en mijn dochters respectievelijk 6 en 5 worden.

Het is een jaar wat hopelijk vooral rust zal brengen en weinig anders en wat betreft goede voornemens: mijn goede voornemen is om een jaar niet aan de lijn te doen, geen enkel dieet te volgen en vooral mezelf te gaan accepteren zoals ik ben. Jullie kunnen nu al drie jaar volgen hoe ik afval en weer aankom en daar hou ik, in ieder geval dit jaar, mee op.

Buikdansen_1 De tweede dinsdag van dit jaar begin ik met buikdansen en dat lijkt me geweldig. Die kilo’s maken niet wie ik ben, net zoals mijn MS me niet maakt wie ik ben. Ik ben moeder, vrouw, vriendin, dochter, zus en in al die manieren van zijn maakt mijn lichaamsgewicht niet uit.

Big, blond and beautifull, take it or leave it…

One comment

  1. Esther · december 29, 2007

    Hoera voor jou!

Geef een reactie

