wake up call

Soms gebeuren er dingen in je directe omgeving die werken als een soort wake up call. Die vragen erom je eigen situatie en handelen te evalueren en om de handen in elkaar te knijpen.

Bv. bij een scheiding van een vriendin wordt je je er pijnlijk bewust van hoe vergankelijk en kwetsbaar een verbintenis is tussen twee mensen. Hoe makkelijk het is om soms te dwalen maar hoe belangrijk het is je liefde maar vooral ook je leed met z’n tweëen te delen en te dragen.

Ik ben heel erg gelukkig met mijn man en met mijn kinderen en natuurlijk kent elk huwelijk zijn problemen, maar ik knijp mijn handen in elkaar en sla mijn armen om mijn gezin.

One comment

  1. Esther · december 25, 2007

    inderdaad. je armen om je gezin. Nooit meer loslaten!
    Fijne feestdagen,
    xxx

Geef een reactie

