Werk

Vandaag heb ik het gesprek gehad met mijn baas, de directeur van de school van Mout en Bente, Elsbeth Kwant. Ze is heel erg tevreden en wil mijn contract verlengen tot Maart!! Daarna beslist ze of dit tijdelijke contract word omgezet in een vast contract.

Ik ben helemaal blij, anders was het binnenkort allemaal voorbij geweest. Extra leuk is het ook dat het UWV heeft gezegd dat mijn bijverdienste geen invloed hebben op mijn uitkering. Het is relatief zo weinig, dat ze het niet verrekenen. Maar voor mij is dat net dat beetje extra om mezelf wat luxe te gunnen: nagels…verfbeurt…kleding…

Geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel een eind op weg…

Geef een reactie

