Ik ben het zat

Ik ben het zat. Ik ben het praten zat. Ik ben het zat om aan iedereen laten zien hoe geweldig ik wel niet met dit alles om kan gaan. Ik ben het zat om anderen gerust te stellen. Ze te laten zien dat ik het echt wel red, dat ik er prima mee om kan gaan.

Moe, ik ben zo vreselijk moe, er komt niets uit mijn handen, en ben verdrietig. Ja, maar moe was ik ook voordat ik MS had – oftewel voordat me verteld werd dat ik MS had. Heb. Niet had, maar heb. MS heb je en dat heb je voor de rest van je leven. Niemand kan me zeggen wat ik daarvan ga merken, niemand kan me zeggen wat mijn klachten zullen zijn, niemand kan me zeggen of ik hierdoor gehandicapt ga worden en zo ja, wanneer. Niemand kan er iets aan doen. Niks! Niemand! En ik? Ik heb MS en ik ben moe.

One comment

  1. Jacq. · november 3, 2007

    …. 😦

    Kusje

Geef een reactie

