Overwinningscadeau

Afgelopen februari had ik bedacht dat ik wel erg graag alleen naar New York zou willen. Ronald en ik hadden zitten rekenen en het kon. Totdat het UWV roet in het eten gooide, de broekriem moest worden aangetrokken, en alle extra inkomsten direct in de boodschappenpot.

Flatiron_building_2Maar we hebben gewonnen van het UWV, zij hebben 6 maaden geleden een verkeerde beslilssing genomen en vanaf dat moment moeten zij mij mijn uitkering terugbetalen.

En ik wil nog steeds naar New York. Na ampel beraad met Ronald is de kogel door de kerk, ik ga naar New York. Ik moet natuurlijk nog wel even overleggen met mijn oom en tante in NJ wanneer het hun het beste uitkomt dat ik een paar nachtjes bij hun crash. Maar ik ga…naar mijn favoriete stad ever…

   

2 comments

  1. Esther · oktober 16, 2007

    Whooha! New York! Vet cool… Ik ga ook. Als Linde 18 is. Dus we kunnen nog even sparen πŸ™‚

    Doe ze alvast de groetjes daar!

  2. Jacq. · oktober 21, 2007

    Jaloers….. πŸ˜‰

    Ik heb een uitnodiging staan van iemand in NY om te komen logeren… Maar ja, helaas al teveel op vakantie geweest!
    Al enig idee wanneer je gaat?

Geef een reactie

