Gordelroos

Mijn lieve jongste dochter heeft gordelroos, een aandoening die meestal oudjes boven de 60 treft. Zondagavond zat onder haar armpje opeens een enorme vurig rode plek, maandag heb ik het aangekeken maar dinsdag ben ik ermee naar de huisarts gegaan, die gordelroos constateerde.

Overdag is mijn dochter stoer, en heeft ze ogenschijnlijk nergens last van. Maar vanacht heeft ze nauwelijks geslapen en alleen maar gehuild en geschreeuwd omdat het zo’n pijn deed. En ik kon haar nauwelijks helpen. Wat een rotnacht, wat kan je je als ouder toch hulpeloos voelen.

2 comments

  1. Lief Leeuwtje · september 29, 2007

    Hoi Evelien!

    Ik heb je bij mijn Loggenootjes gezet. Doeg

  2. Lief Leeuwtje · september 29, 2007

    En sterkte met je dochter. lees je log pas nadat ik gepost had. Doe ik wel vaker!

    Sorry

Geef een reactie

