Bedplassen

Vanacht om 5 uur stond ik het bed van mijn jongste dochter te verschonen, schone matrashoes, schoon dekbed en een schoon dekbedovertrek. Als ze in haar bed plast doet ze het goed.

Vanmorgen stond ik haar matras te schrobben omdat ik gisteravond het zeiltje was vergeten…

Ze is drie en word eind november 4, ik vind haar al zo groot. Ze gaat bijna naar school, wil het liefst de hele week bij vriendinnetjes spelen. Maar gisteren in dat natte bed, slaperig sorry aan het zeggen, was ze nog mijn hele kleine lieve meisje.

Geef een reactie

