Herman van Veen

Afgelopen jaar ben ik naar de Speeldoos geweest in Baarn. Daar trad Herman van Veen op, een steenworp afstand van zijn woning. ‘Onder vier Ogen’ heete de voorstelling en het was prachtig. Het was nieuw, ontroerend en grappig.

Unter_4_augenVorige week zat ik in mijn auto te luisteren naar ‘Iets van een clown’, mooie luisterliedjes en bedacht dat ik weer naar Herman wilde. Deze maand treed hij op in Bussum en waren nog een paar kaarten over en wie zou er willen gaan? 

Toen heb ik een geweldige daad van selfinpowerment gedaan: Ik wil toch? Dan ga ik toch alleen, ik ben goed gezelschap, ik ga naar mijn grote idool en niemand hoeft mee om mij een plezier te doen.

Lekker, 24 september naar het Spant en ik weet dat ik ga genieten.

Geef een reactie

