Pandora

Ik heb al heel lang een Pandora armband, ik denk al een jaar of 4. Dus voordat het een echt hype werd had ik hem al om mijn arm.

Ik vind het nog steeds prachtig en vind het leuk om nieuwe bedeltjes te krijgen of te kopen. Anderhalve week geleden kreeg ik dan ook een wee gevoel in mijn maag toen ik me realiseerde dat ik de armband niet om had. Had ik hem verloren, had ik hem ergens af gedaan? Ik had werkelijk geen idee. Ik maalde en maalde en zocht en zocht, maar kon hem niet vinden.

Afgelopen zondag kreeg van een bevriend stel een bedeltje, een engeltje. Mijn moed zonk me in mijn schoenen. Ik durfde nog niet te bekennen dat ik de armband kwijt was en besloot de rest van de dag te besteden aan het lokaliseren van die armband…

Aan het eind van de dag, 19:00 bedacht ik: misschien ligt hij wel bij de Zeven Linden, en verdomd, ik belde…ze hadden een armband gevonden met bedeltjes en vroegen zich al af of iemand hem nog zou komen halen…ja, dus. Het sluitinkje van gebroken, maar een eerlijke vinder had hem naar de balie gebracht…mazzel???

Geef een reactie

