Liefde op het eerste gezicht

Ik heb er nooit zo in geloofd…liefde op het eerste gezicht. En dat je dat ook met vrienden kon hebben dat leek mij uiterst onwaarschijnlijk.

Nienke2Totdat ik bij de eerste avond van de musical Jacob kwam, in de kring stond Nienke, ik sprak twee woorden met haar en toen was onze vriendschap bezegeld. Zij is 40 en heeft vier kinderen, ik 30 met twee kinderen maar het vormt geen enkele belemmering om uren te telefoneren, elkaar regelmatig op te zoeken en elkaar bij te staan in moeiljke tijden. Met elkaar geheimen te delen en te lachen om onszelf en vooral ook om anderen.

Het is een wondelijk iets…liefde op het eerste gezicht.

Geef een reactie

