Burgerservicenummer

Ik ben ondertussen alweer drie weken aan het werk, voorzover je 7 uur per week echt werk kan noemen, en ik vind het erg leuk. Ik vind het leuk om weer wat anders te doen dan thuis de kinderen op te voeden, ik vind het heerlijk om weer op een basisschool te werken en ik vind het heerlijk om soms weer eens echt ergens over na te moeten denken. (het tekort aan mannen daargelaten, een team van 21 en niet een man, een groot gemis.)

Het is als ouder aan te raden, misschien moeten we het verplichten, om een paar dagen op de school van je kinderen te werken. In de administratie…je snapt metteen waarom het zo belangrijk is het gevraagde metteen in te leveren. Ik ben was een moeder die het meeste liet liggen totdat de tweede brief met mijn dochter mee naar huis kwam. Tot vorige week, ik heb mogen uitzoeken van welke kinderen we nog geen sofinummer burgerservicenummer hebben ontvangen en de ouders/verzorgers een brief met een persoonlijke kop mogen sturen. Wij hebben ongeveer 350 kinderen bij ons op school, 180 hadden het burgerservicenmr. nog niet ingeleverd…waaronder ondergetekende…

Als je dat een keer hebt gedaan, lever je voortaan alles op tijd in…

One comment

  1. Jacq. · maart 19, 2007

    … 😀

Geef een reactie

