3 comments

  1. Naomi · maart 11, 2007

    Ja ik ben 10 jaar en ik ben er heen geweest echt zo cool ,
    Mijn opa heet Dick bakker en mijn oom Tom bakker zij hebben de musical gescheven en ik mocht achter de schermen bij ellen pieters en alle anderen echt zo cool

  2. Naomi · maart 12, 2007

    He !! Ik ging ff het gastenboek langs en zag dat je in bussum was daar was ik ook!
    In Spint! Cool hor,,:P
    Xx Naomi

  3. Naomi · maart 12, 2007

    Mijn opa en mijn oom hebben de muziek gescheven ,, Niet het verhaal maarja
    ZE KUNNEN FUCKING GOED PIANO SPELEN !!

    Ik zit ook op piano les maar gaat nog nie zo goed Meer dan Let it be Komt er nie uit 😛
    Maarja Bye Bye !! XX Naomi

Geef een reactie

