Aswoensdag

Askruis_1Gisteren ben ik naar de dienst geweest in mijn vertrouwde Maria Koningin Kerk. Het was gisteren namelijk Aswoensdag. De afsluiting van Carnaval en het begin van de vaste periode die duurt totaan Pasen. Het was een mooie dienst waarin en iedereen een kruisje van as krijgt, om ons te helpen herinneren dat we uit as zijn ontstaan en tot as zullen wederkeren.

Gisteren had ik natuurlijk ook mijn musical repetitie (waar ik te laat kwam ivm met het kruisje) en het was weer heel erg gezellig. Ondanks de irritaties over de choreografie,vind ik het heerlijk om in de nabijheid te zijn van mensen, die lief en welgemeend geintresseerd zijn. Samen op weg naar eenzelfde doel.

Geef een reactie

