Bureaucratie

Ik heb mijn defenitieve beslissing binnen van het UWV.

Nu heb ik dus 6 weken om bezwaar te maken, wat ik nauurlijk ga doen. Ik zal het ze niet te makkelijk maken. Daarvoor wil ik graag mijn dossier inzien. Ik heb gebeld met mijn procesbegeleider (ja, zo heet die man echt). Een verzoek moet ik schiftelijk indienen bij het hoofdkantoor in Heerlen.

He, in Heerlen? Ja dat zijn de regels. Hoe lang duurt het dan voordat ik daar antwoord op heb? Het antwoord luidde: U moet niet in maanden denken hoor……..

Ik heb maar 6 weken om bezwaar aan te tekenen…

Geef een reactie

