Werk

Aanstaande vrijdagochtend heb een afspraak met de directrice van de Montini school. Het is maar een klein baantje, 6 1/2 uur per week, maar het is beter dan niets en het is leuk, dichtbij en betaald goed.

Marc2Verder heb ik nog twee andere ijzers in het vuur. De een is in samenwerking met een vriend van ons, Marc Meijer. Hij heeft een prachtig huis in Portugal wat hij nu verhuurt via een bedrijf in Engeland en dat wil hij gedeeltelijk in eigen hand nemen. Hij heeft mij gevraagd hem daarmee te helpen. Dus…een website bouwen en die onderhouden en het verhuur en de betalingen in goede banen leiden. Ik kan alles behalve een website bouwen maar daarvoor wilde ik het vriendje van Jaqueline eens heel lief aankijken. Een idee over wat voor huis we het hebben, zie hierboven.

Ook wil ik voor de Lettertuin kinderboekenparty’s gaan geven. Je moet dan minimaal 1 party per week geven en daarmee promoot je ook lezen en voorlezen. Ik ben nu bij een aantal van dit soort party’s aanwezig geweest en dat vond ik erg leuk.

Als ik daarmee niet genoeg geld verdien om de 400 euro minder van het UWV goed te maken dan weet ik het ook niet meer…en stiekem is het allemaal ook wel erg leuk…

2 comments

  1. esther · februari 1, 2007

    Klinkt goed!

  2. esther · februari 6, 2007

    De Office Centre in Nieuwegein zoekt een adm. hulp voor 15 uur per week, verdeeld over 5 x 3…

    xx

Geef een reactie

