Actie!

Ik heb me bij 8 uitzendbureau’s ingeschreven (lang leven internet!) Ik heb gisteren een gesprek gehad bij Start, en nu is het een kwestie van site’s bijhouden en contacten warm houden.

Montinidieren1_1De Montini, de school van Mout, heeft een functie administratief medewerker open. Ik heb al gezegd dat ik zeer geintresseerd ben en dat ik graag op gesprek kom. Ze laten maandag wat van zich horen. Ik hou jullie op de hoogte.

Morgen ga ik met mijn vriendin Margot naar onze verhuisde vriendin Karin in Prinsenbeek….waar???

Prinsenbeek ligt vlak bij Breda (mijn geboortestad by the way) en schijnt een leuk dorpje te zijn, we zullen zien. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in, om Karin weer te zien, om haar vrouw Anja wat beter te leren kennen en om even de zinnen te verzetten.

5 comments

  1. Rene Y · januari 26, 2007

    Breda de gekste šŸ˜‰ Moet je weer aan het werk?

  2. Evelien · januari 26, 2007

    Ja, ik ben voor 55-56% goedgekeurd. Heb je nog wat? šŸ˜‰

  3. Evelien · januari 26, 2007

    Wel al mijn logs lezen!!

  4. Esther · januari 30, 2007

    werken op een school is errug leuk. En heus niet alleen om de vrije vakanties… šŸ™‚

    Ik hoop voor je dat het wat wordt…

  5. Esther · januari 31, 2007

    En???

Geef een reactie

