De reuzenkrokodil

Ik lees graag de Volkskrant en lees ook altijd de bijlage over theater. Nu stonden er ongeveer 4 weken geleden twee geweldige recencies in van toneelstukken van werk van Roald Dahl.

KinderReuzenkrokoditoneel…geweldig!! Het ene stuk is de Reuzekrokodil uitgevoerd door theatergroep Max Tak, vanaf 4 jaar. Mooi, daar kon ik dus heen met Mout mijn oudste dochter van, jawel…4. Mijn vroegere oppasmeisje Cleo vroeg ik ook mee samen met mijn moeder. Morgen om half 5 in het Stadstheater van Utrecht, ik heb er geweldig veel zin in.

Het ander toneelstuk is de Heksen en dat is vanaf 9 jaar. Ik moest dus iemand strikken om met me mee te gaan, en wie beter dan Anna, de zus van Cleo en al 10 jaar. Zij vind het geweldig om mee te gaan. Ik ben met mijn 2 kinderen en middelbare leeftijd natuurlijk niet echt cool meer, maar naar het theater gaan met mij kan nog wel…pfff.  Die uitvoering is pas in het nieuwe jaar, maar ik zal zeker laten weten hoe het is geweest.

Geef een reactie

