De strijd

Sinterklaas is acher de rug en diezelfde avond heb ik nog de pepernoten, taai-taai, marsepein en chocoOliebollenlade munten weg gegooid. Maar ja, de volgende feestdagen staan weer voor de deur met bijpassend lekkers: olliebollen, appelflappen, kesrtkransjes en kerstkoekjes.

Ik ben de strijd aan het verliezen, na small bite was ik voor mijn doen slank maar er zit alweer 10 kilo aan, wat een verschrikking. Ik loop wel weer drie keer per week, dus het is nu goed stabiel te houden, maar die kilo’s moeten er natuurlijk wel weer af.

And so the story continues…

One comment

  1. zweefmakreel · december 7, 2006

    Vervelend voor je. En je hebt vast alle trucjes al geprobeerd. Ik ben zelf ook een een snaaier eerste klas, maar heb het geluk dat ik wat lang en smal ben. Maar de pondjes vliegen er inmiddels ook wel aan.
    Veel water drinken en bv. een bakje yoghurt in plaats van een chocoladeletter. Tja, dat klnkt verstandig, maar die choclodaletter is toch echt lekkerder.
    Sterkte

Geef een reactie

