Ziek Kind

Ik heb twee hele gezonde kinderen, al zeg ik het zelf. Ze zijn eigenlijk nooit ziek, en als ze koorts hebben beperkt zich dat tot een nachtje. Maar het moest er natuurlijk eens van komen…

Vanacht om half 11 begon Mout te hoesten, te huilen, nee te roepen…ik dacht nog eerst dat het een nachtmerrie was, maar toen het eenmaal half 1 was had ik die optie wel doorgestreept. De hele nacht is ze wakker geweest, eerst alleen in haar bed, toen samen met mij in haar bed, toen samen in ons bed (geheel tegen alle regels!!) en uiteindelijk om 5 uur in den ochtend voor te TV (lang leven Casema: 24 uur per dag Nick junior). Zij op de bank en ik op onze Fat Boy er slapend naast…

als ze dan eindelijk wat hebben krijg je wel metteen de volle laag…

Geef een reactie

