Uwv_1 Ze doen natuurlijk alleen maar hun werk, ze voeren de regels uit en iedereen om me heen verzekerd me dat ik me natuurlijk nergens zorgen over hoef te maken.

Maar eerlijk is eerlijk, ik mag ze niet en ik maak me wel zorgen, heel veel zelfs. Ik slaap elke dag, ik probeer zo gezond mogelijk te leven en ben toch elke dag moe, prikkende ogen en slapen kan ik op elk moment van de dag. ik zie niet hoe ik daar een baan in moet passen. Maar de mevrouw van vandaag (UWV Truus) denkt dat ik toch wel 4 uurtje per dag zou kunnen werken.

En dan heb je mensen die zeggen, als het UWV je goed keurt zou dat toch heel lekker zijn…

Geef een reactie

