Het gaat lekker

Rennen_2

Ok ok, ik sla een beetje door, maar dat doe ik altijd als ik iets in mijn hoofd heb. Ik heb vandaag lekker gelopen en ga waarschijnlijk de 8 van Apeldoorn lopen. Ik hoop dat er mensen meewillen. Patrick, Arno, Nathalie misschien?

Ik heb in ieder geval de smaak weer lekker te pakken en nu wil ik ook doorzetten. Het geeft me namelijk een lekker gevoel over wie ik ben.

En natuurlijk draag ik geen pakjes als die mevrouw hiernaast, er er staan nou eenmaal geen foto’s op het net van mollige dames die aan het hardlopen zijn…waarom eigenlijk niet?

2 comments

  1. Jacqueline · november 11, 2006

    You go girl!!! (Hardlopen, brrrrrrr.. je moet er maar zin in hebben.)

    Wat ben je opeens weer actief op je web-log. Ben nog steeds niet aan de mijne toegekomen. Maar wie weet.. Nu ik de jouwe weer zie, dat ik opeens weer inspiratie krijg!

    Tot snel, heel snel!

  2. Evelien · november 12, 2006

    Ik dacht: of ik doe er niets meer aan en ik sluit hem, of ik ga actief mee door, en het is dat laatste geworden. Dat komt ook omdat ik als ik mijn loggeschiedenis doorkijkt er zo veel leuks en grappigs op staat. Het zou lijken op het weggooien van je dagboek…vandaar 🙂

Geef een reactie

