Kerst

De Kerst komt er weer aan, en net als vorig jaar is het weer puzzelen, wanneer gaan we waar heen. Zowaar was ik dit jaar niet de eerste om het onderwerp aan te zwengelen. Mijn zus Marieke was iets eerder. Bij mijn zus gaan we met mijn hele familie naar het circus met daarna erwtensoep en naar huis.

Verder lijkt het zowaar rustig te blijven rondom kerst. Mijn schoonmoeder wil niets, mijn vader schuift het door naar 29 dec. zodat we oppas kunnen regelen en lekker zonder kinderen uit eten kunnen. Ik heb er altijd wel zin in, en dit jaar een kerst met overwegend alleen mijn eigen gezin is ook wel heel erg lekker.

Met manlief en kinders om de boom, geen vier gangen diner maar gourmetten met de kinderen, dat heeft ook wel wat…

Geef een reactie

