Startende moeder

Ik ben al even moeder maar sinds een maand ben ik een moeder met een schoolgaand kind en ook dat is weer even wennen. Vroeg opstaan, wekkers zetten, brood smeren, zorgen dat de gymkleding schoon is en de schoolkalender in de gaten houden…

Afgelopen vrijdag stond ik op het schoolplein, de weeksluiting was in volle gang en Bente, mijn jongste, had daar geen zin in, dus mocht ze nog even spelen. De moeder van Maup stond ook buiten met haar zoontje Izzy (eigenlijk Ischa), en we babbelde wat. "Lekker he, zo’n lang weekeind voor de boeg" zei de moeder van Maup. Lang weekeind? Ik keek verbaasd, niets over gehoord, niets gelezen…oeps…had ik toch bijna met mijn dochter bij een dichte school gestaan. Ik moet nog even wennen

One comment

  1. Rene Yum · november 5, 2006

    Zie je wel ;-)) en dat is nog maar het begin!

Geef een reactie

