Dombo

Ik heb nu al een hele tijd niet meer gelogd, eigenlijk niet sinds de nieuwe lay-out van de pagina. Nu zit er ook een hele nieuwe beheerpagina bij en ik snap er geen hol van. Ik ben echt niet een hele grote nerd op dit gebied maar als ik door de taps ga van de beheerpagina voel ik me ZO DOM!!

Ik wil een nieuwe link aanmaken, namelijk die van hyves aangezien ik nu ook daar actief ben maar ik heb geen idee hoe ik een nieuwe link aan kan maken. Wie het wel weet mag het zeggen, ik hou er voor vanavond mee op en morgen doe ik weer een poging…

7 comments

  1. Rene Yum · november 6, 2006

    Nou nou niet gaan overdrijven ;-))) het is niet zo moeilijk! Maar zeg eens, heb je weer de drang gevonden?

  2. Evelien · november 6, 2006

    Ik heb bedacht dat ik of mijn hele log moets opheffen of weer regelmatig moet loggen. Nou het laatste dus…maar die links kan ik nog niet vinden

  3. Rene Yum · november 6, 2006

    Hulp nodig?

  4. Evelien · november 6, 2006

    Uuuh…jaaaa

  5. Rene Yum · november 7, 2006

    En nu?

  6. Evelien · november 7, 2006

    Je zou het me kunnen uitleggen…of ik zou zelf nog even kunnen proberen. Nu ga ik in ieder geval naar bed.

  7. Barbara · november 21, 2006

    Ha Eef,

    Via Lot hoorde ik dat je nog steeds actief bent op het www. Ze complimenteerde je schrijfstijl en niet onterecht. Zou je niet eens aan een leuk kinderboek beginnen? Ik wil je eindredacteur wel zijn! Groetjes,

    Barbara

Geef een reactie

