I'm back

He, he, ja eindelijk weer een log. Waarschijnlijk leest er nu helemaal niemand meer, maar ja.
Mijn small bite is er op 2 mei uitgegaan. Na een krap jaar en 20 kilo later ben ik beugeltjesvrij en dat bevalt me wel. Het is wel wennen want mijn mond kan nog steeds niet helemaal goed open, maar het heeft gewerkt. Ik wil er nu nog tussen de 5 en de 10 kilo afvallen, maar ik heb geen haast, beter langzaam afvallen dan snel.
Ik ben ook 29 geworden, ik begin eindelijk een beetje volwassen te worden

One comment

  1. Jacqueline · mei 16, 2006

    Trouwe fans die blijven gewoon stug kijken tot er weer geschreven wordt!!! Welkom terug 😀

Geef een reactie

