Een geweldige avond

Ik ben nu al weer 2 jaar een keer per week aan het fitnessen, in het begin vond ik er niets aan, maar naar mate ik meer kan gaat het beter. Ook heb ik daar nu mensen leren kennen en met twee van die mensen zijn we gisteren uit eten geweest. Margot en Karin…het was leuk, gezellig, ongedwongen, relaí…een topavond. Het is zo leuk om nieuwe mensen te leren kennen en ze binnen te laten in je leven zoals zij dat dan ook bij jou doen.
Ik was gisteravond met recht een gelukkig mens, jammer dat Karin stopt met sporten en naar Breda verhuist. Dus Margot, volgende keer is het in Breda, maar dan gaan we stappen en blijven we slapen!

Geef een reactie

