Acda en de Munnik en Diederik van Vleuten

Wat een geweldige avond. Om vele redenen.
Ten eerste zag ik Jacqueline weer. mijn vriendinnetje uit de tijd dat ik een poging deed tot studeren. We zien elkaar niet vaak maar als we elkaar zien is het memorabel. Merijn, haar vriendje was ook mee, mooi, want dan kon ik die ook wat beter leren kennen.
Ten tweede omdat we naar Acda en de Munnik gingen. We gingen naar vredenburg, dus geweldig geluid, we hadden staanplaasten, dus heerlijk de hele avond dansen en we waren vroeg, dus we stonden redelijk vooraan en aan het eind van de avond bijna helemaal vooraan.
Ten slotte en ten derde deed Diederik van Vleuten mee en ik heb zelden een man zo zien genieten van een avond. Hij genoot van elk liedje, van Thomas en Paul en van het publiek dat meezong. Ik geloof dat we zelfs een aantal keer oogcontact hadden en een artiest die echt naar zijn publiek kijkt zie je niet veel…
Ik heb genoten, binnenkort weer…ga je mee Jacq?

One comment

  1. Jacqueline · februari 6, 2006

    Net even gekeken.. En het is helemaal uitverkocht!!! 😦 Moeten dus echt even wachten.. Helaas! Toch maar naar de Dijk dan?? Laten we dan daar maar even over bellen…

Geef een reactie

