glad

Vanmorgen vol goede moed mijn meisjes naar hummelhonk gebracht en met Tim (de hond) doorgereden naar Groeneveld. Lekker gelopen ondanks de kou en de gladheid. Het regende een beetje en dat vroor metteen aan. Zolang ik op het gras liep was er niets aan de hand.
Na 2x 7 minuten lopen terug naar de auto. Voorzichtig uitparkeren, het was ten slotte glad…bij het nemen van de laatste bocht voordat ik de rottond op kan, wil ik wel de bocht door maar de auto reageert niet….
Met mijn rechterkoplamp tegen een boom, bumper beschadigd, lamp naar de K…..
De Garage heeft gebeld…1200 euro schade…dat komt dan net lekker uit…

Geef een reactie

