rijbewijs

Ik heb drie jaar geleden mijn rijbewijs gehaald, ik was toen 5 maanden zwanger van Mout, makkelijk te onthouden dus. Vandaag moest ik me bij de bank legitimeren en zag ik dat mijn rijbewijs was verlopen. Nu al?
Ik heb MS en als je MS hebt krijg je voor kortere periodes een rijbewijs. Dus ik vol goede moed naar het gemeentehuis. Wat moet ik doen voor een verlenging?
“U heeft MS, oh…dan moet u een eigen verklaring KOPEN en een uittreksel van het geboorteregister KOPEN. Als U die invult en opstuurd word u binnenkort opgeroepen voor een keuring door een onafhankelijk arts (DIE JE ZELF MAG BETALEN) en dan kunt u uw rijbewijs laten verlengen.”
Kortom, omdat ik MS heb, kost een nieuw rijbewijs mij niet 35 euro, maar 140 euro…grrrr

Geef een reactie

