onbeschoft

Ik zit in het bestuur van de bewonersgroep van onze nieuwe straat en daar steek ik dus behoorlijk tijd in. Op dit moment ben ik aan het inventariseren wie er welke kliko’s wil. Kunnen mensen ook zelf bij de gemeente doen, maar ik dacht, ik regel dat.
Anderhalve week geleden heb ik iedereen een mailtje gestuurd en gevraagd voor 5 okt. te reageren. Er zijn 26 woningen op het Meester Pluimhof en ik heb reactie 16 nu binnen.
Dat is nog tot daaraantoe, maar ik krijg ook mailtjes met de vraag: Wat kost dat? BEL DE GEMEENTE!!! en het allerergste zijn mensen doe enkel antwoorden met:

Hallo,

Een kleine groene en een grote grijze

naam…

One comment

  1. Jacqueline · oktober 3, 2005

    Hallo lieve familie Sebök,

    nog gefeliciteerd met de verjaardag van Mout!!! Was het helaas gisteren even vergeten! Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad & dat jullie meisje genoten heeft van haar verjaardag.

    Eef, ik spreek je snel. Ik werk trouwens weer in Utrecht. Op dit moment nog maar 2 dagen per week. Misschien kunnen we een keer na mijn werk afspreken??

    XXX

Geef een reactie

