opruimen

De verhuizing nadert en nadert en ik krijg het steeds benauwder. Verhuizen is leuk, maar eerst moet er rigoreus worden opgeruimt en weggegooit. Al wonen we hier pas drie jaar, we hebben al heel wat zooi verzameld op zolder.
Dus…we moeten maar eens gaan beginnen. Gisteravond heb ik alle dozen met kinderkleding van zolder gehaald en allemaal opgekeerd. Wat is nog mooi genoeg voor gebruik, wat is niet van mij en wat kan naar de retourboer. Een flinke klus, maar eenmaal klaar gaf het me een lekker gevoel. Ook kwam ik tijdens het opruimen een doos tegen met de restanten van twee kraampakketen.
Ik ben beide keren in het ziekenhuis bevallen, dus het is een hoop en om dat nu allemaal weg te gooien.
Ik hoefde op internet niet lang te zoeken naar een bestemming: http://www.stichtingbabyhope.org
Daar verzamelen ze alle restanten van kraampakketen en versturen het naar Benin en Tanzania. Dus kom je nog wat tegen op zolder…

Geef een reactie

