Bram Vermeulen

Gisteren zat ik te strijken, niet mijn grootste hobby maar eens in de 6 maanden is het toch echt nodig. De telefoon ging en Ronald nam op. Hij wilde me eerst de telefoon niet geven. Als hij ziet dat ik aan het strijken ben wil hij mij vooral niet storen…eindelijk worden zijn overhemden gestreken.
Het was Monique, of ik meeging naar Carre…naar een herinneringsconcert voor Bram Vermeulen. Ergens ging er een belletje rinkelen, maar niet doorslaggevend.
Wie…ook al weer? Nederlandse tekstschrijver en zanger. Ok, carre en nederlandstalig, dat sla ik niet af.
Vandaag heb ik even op LimeWire gezocht en natuurlijk gevonden en nu komt pas het: oh ja, die… mooie liedjes en iedereen kent ze…
Ik heb er zin in.

Geef een reactie

