tussenstand

Lang niets van me laten horen, weg geweest, maar ook veel andere dingen gedaan. Kortom: te lui geweest om te loggen.
Wij zijn met z’n tweeetjes naar New York geweest en dat was geweldig. Ik heb genoten van New York, van mijn man, van mijn tijdelijke kinderloze staat, van mijn familie en van het huwelijk waar we natuuurlijk eigenlijk voor gingen…net als in de film (unreal).
Ondertussen zijn we alweer back in the real life. Mout gaat weer naar de peuterspeelzaal en Bente is blij weer twee ochtenden van haar grote zus verlost te zijn en haar mamma helemaal voor zichzelf te hebben.
Ik begin er steeds beter uit te zien, er is nu 17 kilo af en de 80 komt in zicht. Ik pas weer in leuke kleding, mijn spaarkaart van de grote matenwinkel heb ik weggegooit en ik begin me bijna weer sexy te voelen.
Over 9 weken gaan we verhuizen…als het goed is…je weet het maar nooit met nieuwbouwwoningen.
Kortom alles loopt, en ik beloof vaker te loggen, echt

Geef een reactie

