Vakantie 1

Domburg ligt achter ons, we hebben twee goede weken gehad. Weinig zon, maar ook weinig regen en dan is er dus nog genoeg te doen.
Ronald en ik hebben even een paar daagjes nodig gehad om weer aan elkaars constante aanwezigheid te wennen, maar nu mis ik hem om me heen.
Het was heel gezellig, de kinderen hebben genoten en ik heb mijn best gedaan, we kwamen met tassen vol met schone kleding terug. Lekker thuiskomen dus.
Nu verlangen we alweer naar de volgende vakantie, nog 7 nachtjes slapen en dan vertrekken we naar The Big Apple, het hotel is geboekt, de plannen gemaakt en ik heb er ongeloofelijk veel zin in…alhoewel ik de meiden ook wel ga missen…maar ja, je moet er wat voor over hebben

Geef een reactie

